Nie ma chyba na świecie kobiety, która nie marzy o pięknych, zgrabnych pośladkach. Marzenia te sięgają antycznej Grecji, o czym świadczą rzeźby pochodzące z tamtego okresu. Ja natomiast chciałbym skupić się na tym, jak efektywnie ćwiczyć pośladki. Postaram się podać Wam najlepsze ćwiczenia na kształtną pupę i powiem, od czego zacząć pracę nad ich kształtem nie robiąc sobie krzywdy.

Czy wiesz, jaki Twój pośladek ma mieć kształt?

W ciele człowieka wyróżniamy trzy płaszczyzny ruchu: czołowa, strzałkowa, poprzeczna. Jest to o tyle istotne, że pozwoli nam zastanowić się jaki kształt i w jakim kierunku chcielibyśmy rozbudować pośladek. Gdy zależy nam na tym, aby pupa była wystająca, pracujemy w płaszczyźnie czołowej. Natomiast, kiedy chcemy skupić się na szerszych biodrach, tzw. brazylijskim pośladku, wykonujemy więcej ruchów w płaszczyźnie poprzecznej.

Wady postawy, a ćwiczenie pośladków

W ciele człowieka wyróżniamy trzy płaszczyzny ruchu: czołowa, strzałkowa, poprzeczna. Jest to o tyle istotne, że pozwoli nam zastanowić się jaki kształt i w jakim kierunku chcielibyśmy rozbudować pośladek. Gdy zależy nam na tym, aby pupa była wystająca, pracujemy w płaszczyźnie czołowej. Natomiast, kiedy chcemy skupić się na szerszych biodrach, tzw. brazylijskim pośladku, wykonujemy więcej ruchów w płaszczyźnie poprzecznej.

Jak często trenować pośladki?

W ciele człowieka wyróżniamy trzy płaszczyzny ruchu: czołowa, strzałkowa, poprzeczna. Jest to o tyle istotne, że pozwoli nam zastanowić się jaki kształt i w jakim kierunku chcielibyśmy rozbudować pośladek. Gdy zależy nam na tym, aby pupa była wystająca, pracujemy w płaszczyźnie czołowej. Natomiast, kiedy chcemy skupić się na szerszych biodrach, tzw. brazylijskim pośladku, wykonujemy więcej ruchów w płaszczyźnie poprzecznej.

Przysiady? Czy to dobre ćwiczenia na pupę?

W ciele człowieka wyróżniamy trzy płaszczyzny ruchu: czołowa, strzałkowa, poprzeczna. Jest to o tyle istotne, że pozwoli nam zastanowić się jaki kształt i w jakim kierunku chcielibyśmy rozbudować pośladek. Gdy zależy nam na tym, aby pupa była wystająca, pracujemy w płaszczyźnie czołowej. Natomiast, kiedy chcemy skupić się na szerszych biodrach, tzw. brazylijskim pośladku, wykonujemy więcej ruchów w płaszczyźnie poprzecznej.

Wznosy bioder – czyli, ćwiczenia na pośladki

W ciele człowieka wyróżniamy trzy płaszczyzny ruchu: czołowa, strzałkowa, poprzeczna. Jest to o tyle istotne, że pozwoli nam zastanowić się jaki kształt i w jakim kierunku chcielibyśmy rozbudować pośladek. Gdy zależy nam na tym, aby pupa była wystająca, pracujemy w płaszczyźnie czołowej. Natomiast, kiedy chcemy skupić się na szerszych biodrach, tzw. brazylijskim pośladku, wykonujemy więcej ruchów w płaszczyźnie poprzecznej.

Wady postawy, a ćwiczenie pośladków

W ciele człowieka wyróżniamy trzy płaszczyzny ruchu: czołowa, strzałkowa, poprzeczna. Jest to o tyle istotne, że pozwoli nam zastanowić się jaki kształt i w jakim kierunku chcielibyśmy rozbudować pośladek. Gdy zależy nam na tym, aby pupa była wystająca, pracujemy w płaszczyźnie czołowej. Natomiast, kiedy chcemy skupić się na szerszych biodrach, tzw. brazylijskim pośladku, wykonujemy więcej ruchów w płaszczyźnie poprzecznej.

Wady postawy, a ćwiczenie pośladków

W ciele człowieka wyróżniamy trzy płaszczyzny ruchu: czołowa, strzałkowa, poprzeczna. Jest to o tyle istotne, że pozwoli nam zastanowić się jaki kształt i w jakim kierunku chcielibyśmy rozbudować pośladek. Gdy zależy nam na tym, aby pupa była wystająca, pracujemy w płaszczyźnie czołowej. Natomiast, kiedy chcemy skupić się na szerszych biodrach, tzw. brazylijskim pośladku, wykonujemy więcej ruchów w płaszczyźnie poprzecznej.

Wady postawy, a ćwiczenie pośladków

W ciele człowieka wyróżniamy trzy płaszczyzny ruchu: czołowa, strzałkowa, poprzeczna. Jest to o tyle istotne, że pozwoli nam zastanowić się jaki kształt i w jakim kierunku chcielibyśmy rozbudować pośladek. Gdy zależy nam na tym, aby pupa była wystająca, pracujemy w płaszczyźnie czołowej. Natomiast, kiedy chcemy skupić się na szerszych biodrach, tzw. brazylijskim pośladku, wykonujemy więcej ruchów w płaszczyźnie poprzecznej.